46   23315
تاریخ انتشار: 1396/06/08 09:49
«پیام مهندس ورزشی ، شهردار منتخب شورای پنجم»

«پیام مهندس ورزشی ، شهردار منتخب شورای پنجم»

     به نام یزدان بخشاینده

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست
آنجا جز آن که جان بسپارند چاره نیست
هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود
در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست


      
با درود بیکران به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) ، آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری ، سربلندی و توفیق برای ریاست دانشمند جمهوری اسلامی و خدمتگزاران صدیق نظام و با عرض سلام و درود فراوان به مردم فهیم و فرزانه ی بهبهان، بر خود واجب میدانم از حسن نیت و اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر به فرزند کوچک و خدمتگزار بهبهان ، تشکر و قدردانی نمایم.
بدون هر گونه تعارف یا فرافکنی همه می دانیم که وضعیت نابسامان فعلی شهرمان که البته محصول مشکلات سالیان متمادی است دل هر دوستدار بهبهان را می آزارد و به درد می آورد. بی تردید همه عزیزانی که به عنوان نامزدهای تصدی پست شهردار بهبهان وارد عرصه شدند  دل در گرو بهبهان داشته و قصدشان خدمت و باز کردن گرهی از مشکلات این شهر حماسه ساز و شهیدپرور، این خطه ی عالم خیز و دانش گستر، این خاک مهربان و نام آور بوده است. از همه نامزدهای تصدی سمت شهردار بهبهان تشکر کرده و منتظر مشورت های سازنده و پیشنهادات ارزشمندشان خواهم بود.
آری، تقدیر و سرنوشت چنین رقم خورد تا خداوند متعال بار دیگر پنجره ای برای خدمتگزاری به مردم صبور و قانع بهبهان  پس از سالها دوری از مجموعه زحمتکش شهرداری را برای بنده باز نماید.
این فرصت را مغتنم دانسته و تمام توانم را بکار خواهم بست تا دیاری را که به دانایی و آگاهی، به بزرگی و فرهنگ و تمدن سترگش بر تارک ایران اسلامی می درخشد، در چند بازه ی زمانی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت در مسیر بهبود ، توسعه و پیشرفت قرار دهم.
پر واضح است که این مهم جز با همدلی، رفع کدورتها، افزایش سعه ی صدر و مشورت پذیری، حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان و استان و بویژه یاری مردم با فرهنگ بهبهان مقدور و میسور نخواهد بود.
یقینا همه از بدهی ها و شرایط سخت و بغرنج شهرداری اطلاع کافی داریم. این مشکلات محصول یک شب ، یکسال یا چند سال نبوده و نیست بلکه محصول سالیان درازیست که نتیجه اش وضعیت کنونی ست. چاره ای جز همبستگی و تلاش شبانه روزی با روحیه ی جهادی ، کار علمی و تخصصی در سایه ی مشورت پذیری و همراهی شهروندان برای برون رفت از این چالشها وجود ندارد.
شایسته است از تلاش بی وقفه همکارانم در شهرداری طی چند ماه اخیر بویژه از برادر ارجمندم جناب مهندس دائی زاده که سه ماه گذشته و تا صدور حکم اینجانب به عنوان سرپرست شهرداری برای رفع مشکلات شهرداری دائما در حال کوشش شبانه روزی و صادقانه بوده اند و بسیار موفق عمل کرده اند ، کمال قدردانی را دارم.   
امیدوارم خداوند توفیق دهد بتوانم در محضر الهی در این آزمون سخت، سربلند و روسپید باشم.
شهرداری سازمانی خدماتیست که ولی نعمتانش مردم هستند و محل بازیهای سیاسی و جناحی نبوده و نیست. لذا با عموم مردم شریف بهبهان میثاق می بندم آبرو، اعتبار و تجربیات خود را با استفاده از نظرات متخصصان و مشورتهای شورای خوش فکر و تحصیلکرده پنجم، در مسیر پیشرفت و سازندگی بهبهان قرار دهم.
در این مسیر به پشتیبانی و همراهی آحاد مردم ، مهندس کشت زر نماینده دلسوز شهرستان بهبهان، استاندار پرتلاش خوزستان دکتر شریعتی، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ناصری امام جمعه مردمدار، مهندس مظفری فرماندار محترم شهرستان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، رسانه های مکتوب و مجازی(که الحق و الانصاف در این ایام با شفاف سازیها و تلاش و همت بی نظیرشان راه را برای آگاهی بخشی به جامعه هموار کردند) مسئولین ادارات و سازمان ها و خصوصا پرسنل جوان و باتجربه شهرداری نیاز داشته و دست دوستی به سوی همه سرورانی دراز می کنم که دوستدار واقعی بهبهان عزیز هستند.
اختلاف سلیقه ها نباید مانع همگرایی و همراهی در مسیر توسعه و پیشرفت بهبهان شود. شاید نقدهایی بر عملکرد دوره اول تصدی شهرداری اینجانب وجود داشته باشد که به جان و دل پذیرا بوده و خواهم بود. لیکن گذر زمان و کسب تجارب ارزشمند ، این بار بنده را در شرایطی به مراتب پیچیده تر و سخت تر از گذشته به ایستگاه شهرداری بهبهان رسانده است. امیدوارم در این مسیر بتوانم مثمر ثمر باشم و لبخند رضایت را بر چهره مردم و خصوصا کارگران زحمتکش شهرداری که همنشینی با آنان را بر هر چیزی ارجح میدانم بنشانم.
در خاتمه خواهشمندم از چاپ و نصب هر گونه بنر در خیابانها و میادین و بر تابلوهای تبلیغاتی ، پارچه نوشته  و ... برای اینجانب خودداری فرموده و هزینه ی آن را صرف امور خیر نمایید.
           و من الله التوفیق
           حمید رضا ورزشی
            2شهریور 1396





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
تاریخ و زمان
يكشنبه ، 8 مهر ماه 1403
25 ربیع‌الاول 1446
29 سپتامبر 2024
آخرین اخبار
آمار
افراد آنلاین : 13
بازدید امروز: 519
بازدیدکننده امروز: 4005
بازدید دیروز: 2724
بازدید این ماه: 11136
بازدید کل: 2162707

جهت ارتباط  با ما تصویر را لمس کنید