49   30751
تاریخ انتشار: 1396/06/17 22:45
استاندار خوزستان
برنامه های متناسب با مناطق مختلف برای ارتقای امنیت در سطح استان هم در بعد انتظامی و امنیتی و هم در مرزهای استان تدوین شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر بهبهان به نقل از سایت استانداری خوزستان:  استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی در پایان نشست مشترک فرمانداران و فرماندهان نیروی انتظامی که روز چهارشنبه پانزدهم شهریور ماه در استانداری برگزار شد در خصوص موارد مطرح شده در این نشست گفت: این جلسه که با حضور معاونین امنیتی انتظامی و سیاسی اجتماعی استانداری، فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان و فرمانداران و  فرماندهان انتظامی شهرستان ها تشکیل شد پیرامون هماهنگی مسائل نظامی و امنیتی و بررسی شاخص‌های انتظامی و امنیتی استان بود.

استاندار خوزستان افزود: در این نشست همچنین برنامه‌های مختلف برای ارتقای امنیت و راهکارها و رویکردها در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم و افزایش کشفیات مطرح شد.

شریعتی عنوان کرد: برنامه های متناسب با مناطق مختلف برای ارتقای امنیت در سطح استان هم در بعد انتظامی و امنیتی و هم در مرزهای استان تدوین شده است.

رئیس شورای تامین استان گفت: در مجموع اولویت مسئولین افزایش سطح امنیت در استان و همچنین بالا بردن احساس امنیت در جامعه است.

در ادامه فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تاکید بر تعامل میان فرمانداران و فرماندهان نیروی انتظامی گفت: شناسایی جرایم خشن، مقابله با سرقت های به عنف (به عنف = با استفاده از زور) و تیراندازی در مراسمات جزو اولویت های در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: از ابتدای شهریور ماه کشفیات نیروی انتظامی حدود 10 درصد افزایش یافته است.



#بهبهان_خبر #خبر_بهبهان #خبر_خوزستان





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
تاریخ و زمان
يكشنبه ، 8 مهر ماه 1403
25 ربیع‌الاول 1446
29 سپتامبر 2024
آخرین اخبار
آمار
افراد آنلاین : 7
بازدید امروز: 115
بازدیدکننده امروز: 3601
بازدید دیروز: 2724
بازدید این ماه: 10732
بازدید کل: 2162303

جهت ارتباط  با ما تصویر را لمس کنید