53   1838
تاریخ انتشار: 1398/09/30 19:58
آخرین خبر از اقدام قاطع نیروی انتظامی شهرستان بهبهان
فرمانده انتظامی بهبهان از شناسایی و دستگیری یک سارق به عنف طلاجات توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش بهبهان خبر به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد عزیزی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در مهرماه سال جاری یک فقره سرقت به عنف طلاجات در منزل یکی از شهروندان رخ داد که در پی آن ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر و تحقیقات جهت شناسایی سارق را آغاز کردند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، انجام تحقیقات لازم و رمز گشایی از این پرونده پیچیده جنایی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از حدود 2 ماه تلاش بی وقفه و بهره گیری از راهکارهای نوین و علمی کشف جرم، سارق که از استانی دیگر به بهبهان آمده و مرتکب سرقت مزبور شده بود، شناسایی شد.  فرمانده انتظامی بهبهان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی و اخذ نیابت از مرجع قضائی به استان مقصد عزیمت و در عملیاتی غافلگیرانه آن سارق را دستگیر کردند. وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یکدستگاه پژوپارس که با فروش طلاجات مسروقه خریداری کرده بود، کشف و خریدار طلاجات (مالخر) نیز طی عملیاتی دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متهم در بازجویی پلیس با مشاهده مستندات مستدل به بزه انتسابی اعتراف و به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد؛ در هنگام مراجعه افراد ناشناس به درب منزل تحت هر عنوانی، هوشیاری و دقت لازم را بعمل آورده و از باز کردن درب بر روی افراد ناشناس و مشکوک پرهیز کنند.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
تاریخ و زمان
يكشنبه ، 8 مهر ماه 1403
25 ربیع‌الاول 1446
29 سپتامبر 2024
آخرین اخبار
آمار
افراد آنلاین : 8
بازدید امروز: 116
بازدیدکننده امروز: 3602
بازدید دیروز: 2724
بازدید این ماه: 10733
بازدید کل: 2162304

جهت ارتباط  با ما تصویر را لمس کنید