73   16953
تاریخ انتشار: 1398/10/10 19:36
همایش دستاوردهای بنیاد برکت در حوزه اشتغال اجتماع محور با حضور دکتر مخبر ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استانداری خوزستان و حضور دکتر جواد شکرخواه معاون اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فرمانداری بهبهان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان، یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه بنیاد برکت و ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) شرایط را برای همکاری بیشتر و استفاده مضاعف از ظرفیت های این ستاد مساعد اعلام نمود. همچنین جواد شکرخواه،معاون اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این جلسه آماری از میزان سرمایه گذاری در شهرستان ارائه نمود که بر اساس آن این بنیاد تا کنون ۱۲۲ طرح خرد وخانگی با سرمایه گذاری ۱۱/۶ میلیارد تومان در مناطق روستایی بهبهان اجرا نموده است.همچنین ۱۲۹ طرح در شرف راه اندازی تا دوماه آینده با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومان در دست اجرا می باشد. به این ترتیب مجموعا در حدود ۲۵۰ طرح با حجم ۲۴ میلیارد تومان و اشتغال نزدیک به ۷۰۰ نفر در شهرستان اجرا شده و خواهد شد.
در بخش طرح های زیربنایی ۴۰ طرح شامل ۹ مدرسه با ۳۷ کلاس درس در روستاها،و ۳۱ پروژه زیربنایی دیگر از جمله احداث جاده عشایری،بهسازی معابر،احداث شبکه بهداشت،احداث و بهسازی شبکه های آبیاری روستایی و ... با حجم سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومان اجرا شده است. همچنین ۳۰۱ طرح با پیش بینی اشتغال ۸۰۰ نفر در دست انجام می باشد.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
تاریخ و زمان
شنبه ، 29 ارديبهشت ماه 1403
10 ذیقعده 1445
18 می 2024
آخرین اخبار
آمار
افراد آنلاین : 9
بازدید امروز: 373
بازدیدکننده امروز: 2654
بازدید دیروز: 2298
بازدید این ماه: 31580
بازدید کل: 2003134

جهت ارتباط  با ما تصویر را لمس کنید