81   3196
تاریخ انتشار: 1402/01/07 16:24
ثبت نام سهام عدالت
همه چیز در مورد سهام عدالت

به گزارش بهبهان خبر ؛ در طی چندین ماه گذشته تا کنون شایعات های زیادی نسبت به ثبت نام جاماندگان سهام عدالت از سوی برخی کافی نت ها در سطح کشور مطرح شده است.

 

بر همین اساس برخی از کافی نت ها در سطح کشور ، با ثبت نام افرادی که سهام عدالت ندارند و به اصطلاح جاماندگان سهام عدالت تلقی می شوند . با وعده دروغین  ثبت نام سهام عدالت جاماندگان،  در سامانه سجام و با وارد کردن اطلاعات هویتی و حساب بانکی فرد متقاضی ؛ به فرد متقاضی اعلام می کنند که ثبت نام سهام عدالت آنها انجام شده است. و برای این ثبت نام مبلغ های مختلفی از مردم می‌گیرند. ولی عملا هیچ گونه سهام عدالتی وجود نداشته ، که ثبت نام سهام عدالت جاماندگان انجام شده باشد.

البته  برخی از مردم متاسفانه بعلت فشار اقتصاد این شایعات را باور کردند و ثبت نام کردند .و درپایان سال گذشته منتظر دریافت سود سهام عدالت خود بودند. ولی هیچ سودی به حساب آنها واریز نگردید.!!

 

در پایان : این ثبت نام ها کلاهبرداری تلقی می شود یا نه . اطلاع نداریم. ولی همین ثبت نام های دروغین موجب یاس و ناامیدی جاماندگان سهام عدالت در پایان سال و آغاز سال نو و ایام نوروز شده است.

هر چند روز گذشته خبر اختصاص سهام عدالت برای جاماندگان سهام عدالت رسانه ای شده است.  ولی تاکنون هیچ خبری از ثبت نام سهام عدالت جاماندگان نیست. و در صورتیکه اطلاعیه یا خبری مبنی بر شروع ثبت نام جاماندگان سهام عدالت توسط مراجع رسمی اطلاع رسانی شود. توسط رسانه بهبهان خبر اطلاع رسانی می گردد.

 

مدیرمسئول بهبهان خبر

ابوالفضل آقاجری





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
تاریخ و زمان
شنبه ، 29 ارديبهشت ماه 1403
10 ذیقعده 1445
18 می 2024
آخرین اخبار
آمار
افراد آنلاین : 10
بازدید امروز: 339
بازدیدکننده امروز: 2629
بازدید دیروز: 2298
بازدید این ماه: 31546
بازدید کل: 2003100

جهت ارتباط  با ما تصویر را لمس کنید