87   3272
تاریخ انتشار: 1402/01/09 13:02
به گزارش بهبهان خبر
مشروح خبر: اولین جلسه شورای سلامت با دستور کار کرونا در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهبهان در سال 1402 برگزار شد.

به گزارش بهبهان خبر در این جلسه دکتر امیرحسین روزبه معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به روند صعودی کرونا در شهرستان گفت: بررسی آماری ما در شهرستان حاکی از افزایش چشمگیر کرونا در سطح شهرستان بهبهان است.
وی افزود: استفاده از ماسک در سطح شهرستان به ۲۲.۶ رسیده و در صورت ادامه این روند به‌زودی شاهد پیک بعدی کرونا در سطح شهرستان خواهیم بود.

در ادامه دکتر خواجه پور معاون درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت متأسفانه با کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد افزایش موارد بستری و مراجعه مردم به مراکز درمانی هستیم که ضروری است هرچه سریع‌تر اقدامات لازم جهت کنترل بیماری صورت پذیرد.
علیرضا قاسمی‌نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان در این جلسه با تأکید بر اهمیت سلامت مردم گفت: سلامت مردم همواره اولویت اول بوده ازاین‌رو لازم است تمامی مسئولین در جهت کاهش شیوع کرونا تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.
وی در پایان افزود: لازم است دانشکده علوم پزشکی بهبهان نیز تمهیدات لازم جهت شیوع و آغاز پیک دیگر کرونا را اندیشیده و در آمادگی کامل به سر ببرد.
در پایان جلسه شورای سلامت دکتر رستم عیدی پور فرماندار شهرستان بهبهان گفت: ادارات شهرستان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و ضروری است که کارمندان از ماسک استفاده نمایند.
وی ادامه داد: لازم است دانشکده علوم پزشکی بهبهان تجهیزات و دارو‌های لازم جهت رسیدگی به بیماران احتمالی و آغاز پیک کرونا در شهرستان را آماده کرده و در صورت نیاز نیز سایر ادارات در امر خدمت‌رسانی به همشهریان گرامی کمک نمایند.

 

مدیرمسئول بهبهان خبر
ابوالفضل آقاجری

برچسب ها:
فرمانداری ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
تاریخ و زمان
شنبه ، 29 ارديبهشت ماه 1403
10 ذیقعده 1445
18 می 2024
آخرین اخبار
آمار
افراد آنلاین : 9
بازدید امروز: 375
بازدیدکننده امروز: 2654
بازدید دیروز: 2298
بازدید این ماه: 31582
بازدید کل: 2003136

جهت ارتباط  با ما تصویر را لمس کنید