90   4027
تاریخ انتشار: 1402/01/14 17:02
استاندار خوزستان عنوان کرد:
مشروح خبر:بهای خرید تضمینی گندم از سوی بانک‌های عامل به کشاورزان پرداخت شود

 

 

استاندار خوزستان تأکید کرد؛
بهای خرید تضمینی گندم از سوی بانک‌های عامل به کشاورزان پرداخت شود/ گندم بی کیفیت وارد سیلوها نشود/کنترل‌های لازم در مرزها برای واردات گندم صورت گیرد

استاندار خوزستان گفت: مراکز تحقیقاتی به میدان بیایند و برای نوع کشت و محصول نظر دهند؛ همچنین موارد دانش بنیان و پیشرفته جهت افزایش بهره‌وری مدنظر قرار داده شود.
به گزارش بهبهان خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، نخستین جلسه شورای کشاورزی و ستاد برداشت استان در سال ۱۴۰۲ به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در روز سه شنبه مورخ ۸ فروردین ماه برگزار شد.

حسینی محراب در ابتدای این نشست در خصوص نگهداری گندم اظهار داشت: بسیاری از بیماری‌هایی که وارد آب و نان مردم می‌شود به وسیله گندم و ذرت وارداتی است؛ بنابراین از ورود گندم‌های بی‌کیفیت به سیلوها جلوگیری شود.

استاندار خوزستان با اشاره به واردات گندم بیان داشت: کنترل‌های لازم در مرزها برای واردات گندم صورت گیرد و ضعف‌های گذشته اصلاح شود؛ همچنین مدیران بخش‌های مربوطه برنامه لازم را برای نظارت بر این امر داشته باشند.

وی بر جلوگیری از قاچاق تأکید کرد و تصریح کرد: بانک‌های عامل به گونه‌ای عمل کنند که پس از خرید گندم، کشاورزان به حق خود برسند.

حسینی محراب افزود: مراقبت‌های بهداشتی و امنیتی مدنظر قرار گیرد و لیستی از تمهیدات نوشته شود تا ناظرین براساس آن عمل کنند.

استاندار خوزستان در پایان ابراز داشت: مراکز تحقیقاتی به میدان بیایند و برای نوع کشت و محصول نظر دهند؛ همچنین موارد دانش بنیان و پیشرفته جهت افزایش بهره‌وری مدنظر قرار داده شود

 

مدیرمسئول رسانه بهبهان خبر
ابوالفضل آقاجری

برچسب ها:
گندوم ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
تاریخ و زمان
شنبه ، 29 ارديبهشت ماه 1403
10 ذیقعده 1445
18 می 2024
آخرین اخبار
آمار
افراد آنلاین : 23
بازدید امروز: 370
بازدیدکننده امروز: 2651
بازدید دیروز: 2298
بازدید این ماه: 31577
بازدید کل: 2003131

جهت ارتباط  با ما تصویر را لمس کنید