1403/07/08 08:52


12   19659
تاریخ انتشار: 1396/02/20 12:56
سرپرست جمعیت هلال احمر بهبهان:
با حضور به موقع عضو خانه هلال، دختربچه 5 ساله از مرگ حتمی نجات یافت و زندگی دوباره را تجربه کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر بهبهان عنوان کرد:

جدال با مرگ در روستای کردستان بهبهان، دادرس بهبهانی کودک 5 ساله را نجات داد

سرپرست جمعیت هلال احمر بهبهان گفت: با حضور به موقع عضو خانه هلال، دختربچه 5 ساله از مرگ حتمی نجات یافت و زندگی دوباره را تجربه کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، جمشید خونزر در خصوص جزئیات این حادثه گفت: یسنا حقیقی دختر ۵ ساله از اهالی روستای کردستان شهرستان بهبهان که در حین انجام بازی دچار خفگی شده بود، توسط دادرس هلال احمر این شهرستان که آموزش های امدادی را در مدرسه و توسط مربیان جمعیت فرا گرفته بود، نجات یافت.

وی افزود: یسنا که مشغول بازی کردن در منزل بوده متاسفانه طنابی را به دور گردن خود بسته بوده که موجب خفگی او شده و با فریاد های مادرش، سعیده شمشیری عضو فعال کانون روستایی هلال احمر روستای کردستان بزرگ  متوجه خفگی یسنا شده و به احیای او می پردازد.

سرپرست جمعیت هلال احمر بهبهان تصریح کرد: خوشبختانه اخیراً موارد مشابهی در استان خوزستان رخ داده که اعضای جوان توانسته اند آموزش های فراگرفته در کلاس ها را بصورت موفق پیاده کنند.

خون زرگفت: با افتتاح خانه هلال در این روستا سعی داریم آموزش های هلال احمر را برای اهالی کردستان بزرگ همه گیر و همگانی کنیم.

بر اساس این گزارش، خانواده کودک 5 ساله نجات یافته ضمن قدردانی از عمل شجاعانه این عضو خانه هلال روستای کردستان بزرگ بهبهان، یسنا را به عضویت خانه هلال روستای کردستان بزرگ بهبهان در آوردند.




Copy Right 2015 Artmis.ORG